fbpx
        Kapat
        MENU

Gözde ve Can, düğün fotoğraflarını İstanbul’da çektirmek yerine balayı tatili için geldikleri Kıbrıs’ta rahat rahat çektirmek istedi. Kıbrıs düğün fotoğrafçısı olarak benim Gözde ve Can ile tanışmam, gelinlik tercihini İstanbul’da Alisse Nuera dan yaptıkları için oldu. Alisse Nueara İstanbul’da ama şahsen tanıdığım, çok beğendiğim ve takdir ettiğim bir gelinlik markası.

Balayı için Kıbrıs’a gelecek Gözde ve Can ile ön görüşmeyi telefonda yaptık. Düğün fotoğraf çekimlerinde, Kıbrıs düğün fotoğrafçısı ile çiftin arasında  her zaman samimi bir bağın ve güçlü bir iletişimin olması gerektiğini düşünüyorum. Gözde ve Can ile şahsen tanışmadığım için, onlarla biraz zaman geçirmek amacıyla, çekim saatinden birkaç saat önce tatil yaptıkları otele gittim.

Gözde ve Can İstanbul’da yaşadığı için deniz fotoğraf çektirmenin İstanbul’da bayağı bir zor olduğunu o nedenle düğün fotoğraflarını balayında Kıbrıs’ta çektirmeye karar verdiklerini söylemişlerdi. Balayı tatilinin çok bölünmesini istemedikleri için, Kıbrıs balayı düğün fotoğraflarını da otelin plajında ve deniz konseptinde yapıp bitirmek istiyorlardı. Balayı için tatil yaptıkları otelin plajı düğün fotoğrafları için çok fotojenik bir mekan değildi ve deniz sezonunun sonu olmasına rağmen oldukça kalabalıktı. Şezlong, şemsiye ve insan dolu bir plajda rahat ve kaliteli bir fotoğraf çekimi yapmak mümkün olmadığı için onlara alternatif bir çekim mekânı önerdim.

Kıbrıs Balayı Düğün Fotoğrafçısı

Bedis plajı o gün çok sakin ve sessizdi. Üstelik konakladıkları otele de çok yakın bir mesafedeydi. Onları aracıma aldım ve doğruca çekim mekanına doğru yola çıktım. Yolculuk esnasında birbirimizi biraz daha yakından tanıma fırsatı bulduk. Can yazılımcı, Gözde ise moda ve tekstil alanında çalışıyordu. Gözde’nin babasının da fotoğraf meraklısı olduğunu ve Gözde’ye çektiği fotoğrafları ve onların güzel hatıralarını dinledim.

Fotoğraf çekimi için hava çok sıcak, ışık çok sertti ama bir an önce düğün fotoğraf çekimini tamamlayıp çiftimin tatil moduna geçmelerini sağlamalıydım. O nedenle fotoğraf çekimine biraz erken başladım. Gözde ve Can’ın fotoğraf çekimindeki muhteşem enerjisi, çekim sırasında özellikle Can’ın yardım severliği ile oluşturduğumuz sinerji, çekimin ilerleyen saatlerinde çıkan hafif rüzgârın da yardımıyla gün batımına kadar çok keyifli ve eğlenceli bir düğün fotoğrafı çekimi yaptık.

Alisse Nuerra gelinliğin sahibi Sn. Ali Aslanoğlu’nun tavsiyesiyle bir araya geldiğim, tanışmaktan ve Kıbrıs düğün fotoğrafçısı olarak, düğün fotoğraflarını çekmekten son derece mutlu olduğum sevgili Gözde ve Can’a yaşam boyu mutluluklar dilerim.

Düğün fotoğraflarınızı balayında Kıbrıs’ta çektirmek ister misiniz? Sizinle de tanışmak ve en güzel gününüzde birlikte olmak için sabırsızlanıyorum! Kıbrıs’ta balayında düğün fotoğrafı çektirmek için, her türlü soru veya görüşünüzü iletişim formundan bana iletebilirsiniz.

En güzel düğün fotoğrafları, sürpriz indirimler ve uygun fiyatlar için hemen Fiyat Teklifi Alın!

En güzel hikayenizi birlikte yazabilmek dileği ile…
        Sevgiler,
        Hasan VARDAR

Türkiye ve Kıbrıs’ta düğün fotoğrafçısı mesleğini en güzel şekilde icra eden fotoğraf sanatçısı kardeşim ve dostum Hasan Vardara kucak dolusu sevgiler. Fotoğraflarına kattığı sevgisi ve ustalığı ile bizlerin gönüllerini feth eden kardeşim Hasan Vardar’ın başarılarının devamını diliyorum.
        Alisse nuerA Gelinlik
        Yön.Krl.Başk.
        Ali Aslanoğlu

Yorum Yap

E-posta adresiniz kimseyle paylaşılmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmiştir.